Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

sâmbătă, 23 martie 2013

Despre vedetele României și marii patrioți !

Acum câteva zile o elevă din Covasna a purtat o bentiță tricolor și pentru că majoritatea colegilor ei erau maghiari, au început să îi vorbească urât și diriginta ei a pus-o să și-o dea jos, apoi a dus-o în cancelarie. Până aici nimic spectaculos, doar o puștoaică curajoasă, care și-a asortat tricolorul la ținuta de zi, și colegii maghiari răutăcioși pentru că nu purta steagul lor pe cap :)) După acea zi Sabina Elena, eleva, ajunge și ea o vedetă a României, o altă vedetă a României. Nu am nimic personal cu fata aceasta, însă i-am tot urmărit pagina de facebook și am observat că deja are aere de vedetă, se consideră mare patriotă și ridică țara în picioare. Acum poartă tricolorul zilnic la școală și bineînțeles, românașii îl poartă și ei,și se fotografiază, apoi se dau mari patrioți.. că na, ce face omul ,face și maimuța. Am văzut și acea *amenințare* cu moartea făcută de acel maghiar, însă mi s-a părut ceva copilăresc și aiurea, un adult în mințile copiilor. Îmi place că români s-au dovedit foarte uniți și au sărit în sus pentru Sabina, dar mă enervează că nu au făcut-o până acum. De ce acum toți se dau mari patrioți și sar în sus cu tricolorul legat de ei, și când e vorba de salarii, de politiciani corupți, de sărăcia de la noi..toți huiduiesc România și spun *Mi-e rușine că sunt român și că m-am născut aici!* ...atunci nu își mai iubesc țara așa de mult... Eu sunt de părere că românii s-au simțit *jigniți* de maghiari, și acesta a fost cel mai perfect pretext să facă acest mare tărăboi. Între timp domnișoara Sabina e mare vedetă peste tot pe fb și la televizor. Oameni buni, treziți-vă ! Arătați altfel că vă iubiți țara, nu doar purtând tricolorul legat de voi. Încercați să fiți oameni cinstiți, să vă apărați țara și când e la ananghie, să o preamăriți peste hotare și să nu vă fie rușine să spuneți că sunteți români. Aceasta este părerea mea personală pe care consider că am dreptul să o exprim oricând, oriunde. Nu îmi pasă dacă voi fii judecată, înjurată și acuzată că nu-mi iubesc țara.

2 comentarii:

  1. Nu pentru ca nu-ti iubesti tara vei fi judecata ci pentru ca ii stalcesti limba: "Îmi place că români (?) s-au dovedit foarte uniți și au sărit în sus pentru Sabina"

    RăspundețiȘtergere
  2. (românii*) Ca o scuză, eram foarte nervoasă când am scris articolul și nu am observat când mi-a scăpat i-ul acela. Se mai întâmplă :)

    RăspundețiȘtergere